Menjünk le délre!

vagy északra? nu, utazunk az tuti :-) Ez egy utinaplo a deli felteken valo csavargasrol es van egy kulon fotogaleriank: http://www.flickr.com/photos/7773759@N02/

csütörtök, március 8

Go

Az elmúlt hetekben a bankszámlánkat igyekeztünk felpumpálni, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Mivel Marcsi rászánta magát Aotearoa felfedezésére, ezért mi is örömmel csomagolunk és vetjük bele magunkat újabb kalandokba. A cél a déli sziget nyugati és déli részének a felfedezése. Hogy miért jöttünk Motuekába, azt nem tudom. De egy dolog beütött, a hostelbe érkezve itt voltak a lengyelek, Peggy Tajvanról, akivel 3 napig dolgoztam, és Sarah, akit utoljára Napierben láttunk és Wellingtonig tudtunk róla. Sarah és Rara Oregonból jöttek és egy 300 dolláros autó boldog tulajdonosai, így végül Marcsival együtt, mi öten együtt fogunk utazni a következo 10 napban. Van rá terv is :)

date,day sleep travel km,h
17,sat Dunedin Inv-Dun 282km,6h
18,sun Dunedin Otago peninsula
19,mon Christchurch Dun-Chr 365km,5.5h

Ez persze csak a váz, lesz napfelkelte fényképezés, kirándulás, gleccserjárás, vízesések, hegymászás, pingvinnézés, hajókázás, csokigyár látogatás, világítótornyok, naplemente fényképezés.Végül 20-án reggel repülünk Aucklandbe, délután tovább Chilébe.

After a few weeks of work for some budget injection we hit the road again. Sarah and Rara own a car and our friend Marcsi is coming from Sydney. Five of us will be travelling to the west coast and the south of the South Island in the next 10 days. You can see our plan above. This ininerary is very basic, we would like to enrich our trip with photographing suunrises and sunsets, walking and tramping and hiking and trekking and climbing:), hope to walk the glaciers, see some penguins, sealions and seals, cruise the Sounds, visit waterfalls and as much more as possible. On the 20th we will leave from Christchurch to Chile with a few hours stopover in Auckland.

2 Comments:

• At 06:44, Blogger kristof said…

Sziasztok,

hatha még nem késö: Golden bayböl továbbmenve földúton tovabb-- Anatori river mouth-ig: lehet sátrazni a torkolatnál. Nekem ez volt a legszebb UZ-ból. Érdemes!!!
    kristof

• At 18:25, Anonymous Névtelen said…

huha, mar sokkal delebbre jarunk, majd legkozelebb :)