Menjünk le délre!

vagy északra? nu, utazunk az tuti :-) Ez egy utinaplo a deli felteken valo csavargasrol es van egy kulon fotogaleriank: http://www.flickr.com/photos/7773759@N02/

szombat, október 28

Shit happens

A heten egy szalloda parkolojaban levo mosoba szamuztek, ahol egyedul vagyok, senki sem csesztet, luxus autok jonnek mennek, es free kave van a konyhan :) Eddig csak halvany fogalmam volt a 65-os Mustangrol. Olyasmi, amit az ember lát a TV-ben, vagy elvetve lat egy-egy darabot, es akkor, jo esetben megbámulja. Tegnap megtapasztaltam a mítoszt. Bordo. Manual. V8! Gyonyoru. Rettenet. Egy pillanatig csak hallgattam, kozben a zsigereimben ereztem azt a brutalt, ami alattam dohog. Adrenalin szintem az egekben. Aztan lassan, NAGYON LASSAN, leparkoltam egy tagas helyen - mar ha van ilyen egy parkolohazban. Aze egy kover gazt kapott az egynesben :)
A tobbi - M3 BMW, 645ic/M3 BMW Individual series, MX5, Sport Range, Lexus, AMG Merci, Jaguar X type - osszesen 12, ami ma kezem alatt volt, a CSAK vas kategoriaban vegezte egy ilyen kezdet utan.
Egy a kelletenel nagyobb gazfroccs volt a masik mosoban is. Ennek eredmenyekeppen Raul, a sherpa orszagbeli (Nepal) srac egybol ket autot is lezuzott. Sajna Petra is benne volt a dologban - o iranyitotta kintrol. Course a ceg nem fizeti az ilyen karokat. (A tulajokrol, es az emberi mivoltrol majd lesz egy kulon topic).
A felelosseget fele-fele aranyban merik (spec sztem ez baromsag, en is leszarom azt, aki iranyit, ha nem vagyok biztos magamban). Konnyen jott, konnyen megy alapon, bukunk nemi casht, kb egyikunk egy heti keresetet. A dolog pozitiv oldala, hogy Petra azzal a lendulettel skippelte a melot, es a tortentek utan azonnal felmondott - errol egyekent pont egy nappal elotte beszeltunk. Marad a nyugis, nehany oras ettermi meloja, aminek en speciel kifejezetten orulok + nemi bebiszitteles.Holnap szabadnap, sokaig alvas, papucsban csattogas es szerintem nehany kepet is csinalunk. Most meg elfutunk sorozni :o)

3 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home