Menjünk le délre!

vagy északra? nu, utazunk az tuti :-) Ez egy utinaplo a deli felteken valo csavargasrol es van egy kulon fotogaleriank: http://www.flickr.com/photos/7773759@N02/

szerda, október 11

Edem

AdamAz automosót futtató házaspár kisebbik fiára vigyázok minden nap. Adam 1 éves, nagyjából már tud járni. Még nem beszél, a nevén kívül eddig csak azt értettem, hogy 'car' :) Elso nap még a bevásárlóközpontban tologattam, meg a szembenlévo parkban néztük a kacsákat. Tegnap már hazavittem, 16 perc babakocsi-ralli, és amíg aludt, addig a szoba elott, a lépcso tetejénél olvastam. Mivel az angol repertoárom kimerül a London Bridge éneklésében, így magyar dalokkal szórakoztatom szegényt. Ma megnyertem a bátyust is, aki már beszél, de kb a felét értem csak :D Teljesen lenyugöztem az Eurodisneylandes fényképekkel. Az külön izgi volt, hogy ezek ketten egymásra is veszélyesek... kapom a türelemleckéket rendesen :)

1 Comments:

  • At 06:59, Blogger petracsek said…

    es a ket legcukibb angyal
    http://us.f2.yahoofs.com/users/444921d1md23b2414/4bfbre2/__sr_/f2b3re2.jpg?phwTNLFBLiU204qP

     

Megjegyzés küldése

<< Home