Menjünk le délre!

vagy északra? nu, utazunk az tuti :-) Ez egy utinaplo a deli felteken valo csavargasrol es van egy kulon fotogaleriank: http://www.flickr.com/photos/7773759@N02/

vasárnap, október 8

6 nap

Sydneyben jóval gyorsabban sikerült a létfeltételeket megalapozni, mint a Paris. Végül is 6 nap alatt lett meló, és négy alatt lakás is. Utóbbi vicces volt, mert kicsit hasonlított a párizsi feelingre, mikor nem értettem semmit abból, amit a franciák gagyogtak a telefonba. Most ugyanez volt, csak Petra passzolta le a telefont némi homlokráncolás után.
Az elso igazi automosó challenge munkanap utáni tapasztalatok röviden a következok: 25 perc alatt (ez a szintido) kivül-belül lemosni egy kocsit, nem is olyan egyszeru. Mondom egy kocsit - értsd egy benga nagy Mercit, kenguru gázolos Pajerot, vagy egy V8-as Holdent. Utóbbi egyébként nagy kedvencem, mert egy nagy iv az egész vas. Tömör brutalité. Fehér kocsit meg csak az vegyen, aki mosóba viszi :)
Kepek

3 Comments:

  • At 11:38, Anonymous Névtelen said…

    Lehetne tobb kepet feltolteni?:))Elvegre fotos vagy nem?:))
    Orulok ,hogy jol vagytok.
    Fradika

     
  • At 06:13, Anonymous Névtelen said…

    én is csatlakozom az előttem szólóhoz: örülök hogy jól vagytok. bár az infókat tekintve kicsit lemaradtam, csak nemrég tudtam meg, hogy ti már el is utaztatok:) elég gyakran nézem ezt a blogot, szóval csak részletesen!

    ps: hozzatok hűtőmágnest!)))))
    lia

     
  • At 07:04, Blogger petracsek said…

    a fotos most melos, meg lassu netnel nem tudunk tolteni, de majd igyekszunk :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home